top of page
חיפוש

מחזור לא סדיר בשנות ה- 40 שלך

האם חווית עשרות שנים של מחזורים צפויים עם דפוסים רגשיים ופיזיים, ועכשיו את מגיעה לאזור גיל 40 ופתאום מוצאת את עצמך עם מחזור לא סדיר, חווה שינויים פיזיים ומרגישה שהרגשות שלך "על הקצה"?

בשנות ה-40 לחיינו, מתחילים להופיע שינויים הורמונליים שמובילים בסופו של דבר להפסקת הווסת, בעיקר בגלל ירידה באסטרוגן. זה גורם לשינויים בדפוס המחזור הרגיל שלך, שיהפוך ללא סדיר, מלווה בתסמינים מוגברים של PMS. הדרך מקבלת הווסת ועד להפסקתה אינה נידונה לעתים קרובות מספיק.




זהו מסע שבו את עשויה לחוות כמה חודשים עם תקופות ארוכות וכבדות יותר; בחודשים מסוימים ייתכן שיש לך מספר מחזורים; ויש כמה חודשים שבהם נראה שאת פשוט מדלגת לחלוטין על המחזור. זרימת הווסת יכולה להיות מינימלית או הכבדה ביותר שחווית אי פעם. שלבי את זה עם שלל הסימפטומים שנעים בין רגשי (עצבנות, מצב רוח) לפיזי (נפיחות, חוסר שינה), הידועים בתור תסמינים דמויי קדם-וסת (PMS), ותקופה זו בחייך מהווה אתגר גדול. לרוע המזל, לאלו מכן שמכירות היטב את PMS על בסיס חודשי, תסמינים אלו יכולים לעלות ולהתחזק בתקופה זו של חייכן.

אל תדאג כי זה נורמלי לקבל מחזור לא סדיר בתקופה זו של חייך, החל מגיל 40. את מתקרבת לסוף שלב הרבייה שלך, המכונה גם פרימנופאוזה, ויתכן שחסר או דילוג על מחזור בשלב זה קורה מסיבות רבות ושונות מלבד הריון. הסיבה העיקרית לכך שאתה חווה שינויים במחזור החודשי שלך יכולה להיגרם מירידה באסטרוגן שמתחילה בשנות ה-40 של נשים, ומכניסה את מערכת הרבייה שלך למצב של חוסר איזון הורמונלי.

אין צורך לדאוג - את יכולה לקבל תמיכה במסע הזה. הקפדי להביא זאת לידיעת הרופא או הגינקולוג שלך בביקור הבא שלך כדי לוודא שאין סיבה בסיסית אחרת לשינויים שאת חווה. מידע נוסף יכול להרגיע את דעתך.


את יכול להקל על התסמינים הנלווים לשינויים ההורמונליים שאת עוברת, שהם נורמליים וטבעיים בשלב זה של חייך, עם תמיכת Femarelle® Rejuve, תוסף טבעי, המגובה במדע נרחב ובתמיכה של רופאים משפיעים מסביב העולם.

שום דבר לא יכול להחזיר לך את המחזור הסדיר שלך, מכיוון שזהו תהליך נורמלי שהגוף שלך צריך לעבור. עם זאת, Femarelle® Rejuve יכול לסייע לך בהתמודדות שלך עם חוסר איזון הורמונלי ובתסמינים הנלווים לתהליך זה. Femarelle® Rejuve יכול להחזיר את האיזונים הדרושים לך כדי להפחית את התסמינים שאת חווה ולהחזיר את איכות החיים שלך.

למידע נוסף על מוצר זה כאן

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page