top of page
חיפוש

תמיד עייפה סביב המחזור החודשי שלך? בואי נחקור למה

החיים של רוב הנשים בימינו יכולים להיות קצת קדחתניים.

אין אישה זהה; עם זאת, כולנו מנסות ללהטט בין עבודה, משפחה וטיפול בעצמנו. עם כל הדברים שצריך לטפל בהם, כמה פעמים מצאתן את עצמכן חוזרות הביתה, ורק רוצות לזחול למיטה ולהסתגר משאר העולם?


לא משנה איך יראה היום שלך, במהלך הווסת שלך ובימים הראשונים שלאחר מכן, רמות הורמוני המין שלך (אסטרוגן ופרוגסטרון) נמצאות בשפל, מה שעלול לגרום לעייפות, תשישות ואדישות. מה שגורם ליום המלא שלך להרגיש עוד יותר עמוס. רמות האסטרוגן המופחתות משפיעות על רמות הסרוטונין במוח שלך, מה שמוביל להופעת מה שכולנו מכירים בתור PMS, תסמינים קדם וסתיים.



כשאת נכנסת לגיל 40, את עשויה לראות שינוי בדפוסי הווסת שלך, מה שמחמיר את התסמינים הללו כאשר רמות האסטרוגן שלך מתחילות להשתנות. ייתכן שיש לך מחזורים תכופים יותר, אשר עשויים להיות כבדים יותר, ולפעמים הם עשויים לדלג על חודש או יותר. זה יכול להוביל לתסמינים דמויי PMS שלך להיות גדולים יותר ומתארכים, ולא רק לכמה ימים לפני המחזור שלך. שינויים במצב הרוח, העצבנות והנפיחות מוסיפים לבעיה, ועייפות יכולה להפוך במהירות לתשישות לאורך כל החודש.

חשוב שתדעי, את לא לבד. כ-90% מהנשים מדווחות שהן סובלות מסוג כלשהו של תסמינים הקשורים ל-PMS. בשנות ה-40 של נשים, PMS מוגבר ותסמיני ירידת האסטרוגן משתלבים זה בזה ומגבירים את הסבל. אם אתה חווה עלייה בתסמינים דמויי PMS שלך או סבלת מ-PMS בעבר, אתה יודע טוב מדי ששנת לילה טובה תתקבל בברכה.



יצירת כמה הרגלי לילה יכולה לעזור. להלן 4 הצעות; כדאי להתנסות קצת ולראות מה עובד הכי טוב בשבילך.

עקביות היא החברה שלך - השתדלי לשמור על אותה שעת שינה ושעת השכמה בכל יום. זה גורם לגוף שלך להירגע בזמן מסוים ובתקווה יביא בסופו של דבר לקצב שינה טבעי.

מקלחת חמה או כוס תה נטול קפאין האהוב עליך לפני השינה יכולים לעזור להפחית את האנרגיה שאת חווה במהלך היום, כל דבר שיכול להכניס אותך למצב השינה שלך (זה עבד כשעשית את זה עם הרך הנולד שלך, נכון ?).

• אם את חווה תסמינים דמויי PMS על בסיס חודשי, שקלי להוסיף את Femarelle® Rejuve, תוסף תזונה טבעי, מבוסס מדעי, שיעזור להחזיר את האיזון ההורמונלי שלך ולהפחית את התסמינים הדומים ל-PMS שלך.

• מחקרים מציעים להימנע מזמן מסך 30 דקות לפני השינה. חשיפה לאור כחול הנפלט מסמארטפונים, טאבלטים וטלוויזיות מדכאת את ייצור ההורמון מלטונין, שעוזר לנו להירדם.



661 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page